Skip to main content

ACS

ACS Courier

Η ACS ιδρύθηκε το 1981 και είναι σήμερα η μεγαλύτερη ελληνική και πιο σύγχρονη εταιρεία του χώρου των ταχυμεταφορών. Το όνομα της έχει ταυτιστεί με την υπηρεσία Courier στην Ελλάδα.

Προσφέρει σε ανταγωνιστικές τιμές αξιόπιστες και ποιοτικές υπηρεσίες ταχυμεταφοράς αποστολών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων στην Ελλάδα και την Κύπρο, με περισσότερα από 350 καταστήματα.

Συνεργάζεται με διεθνούς εμβέλειας δίκτυα ταχυμεταφορών  για τη διεκπεραίωση αποστολών, τόσο εντός Ελλάδας ως αντιπρόσωπός τους, όσο και στο εξωτερικό για τις αποστολές σ’ όλο τον κόσμο.

Το ανθρώπινο δυναμικό της κεντρικής εταιρείας ανέρχεται σε 400 περίπου άτομα. Στα καταστήματα του δικτύου ACS απασχολούνται 2.500 εργαζόμενοι περίπου. 

Οι πωλήσεις της το 2015 ανήλθαν σε € 81 εκ.

Δραστηριότητες

Έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των πελατών της, αποτελεί σήμερα τη μεγαλύτερη Ελληνική εταιρεία στην αγορά των ταχυμεταφορών, για την αποστολή εγγράφων, μικροδεμάτων και δεμάτων στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό. Από το 1981 η ACS προσφέρει πλήρεις, αξιόπιστες, προσιτές και ποιοτικές υπηρεσίες στις επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά όλης της χώρας.

Διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο στην Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία και Βουλγαρία, με περισσότερα από 350 καταστήματα, τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες επικοινωνίας εκατοντάδων χιλιάδων επιχειρήσεων και ιδιωτών σε 200 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Πιστοποιημένη κατά ISO9001, η εταιρεία κατέχει Ειδική και Γενική Εθνική Άδεια παροχής υπηρεσιών ταχυμεταφοράς και ταχυδρομείου στην Eλληνική αγορά.

Aπό το 2013, με την απελευθέρωση της ταχυδρομικής αγοράς, η ACS προσφέρει αναβαθμισμένες υπηρεσίες μαζικής αποστολής λογαριασμών (Advanced Business Post) και διαφημιστικών υλικών (Advanced Mass Post), ανταγωνιστικές τόσο σε ποιότητα όσο και σε χρεώσεις, σε σχέση με τις υφιστάμενες ταχυδρομικές υπηρεσίες της αγοράς.

Επιδιώξεις και στόχοι

 Η διατήρηση του ηγετικού ρόλου της στην Ελληνική αγορά, σε συνδυασμό με την ενδυνάμωση της παρουσίας της στο εξωτερικό, αποτελούν τους πυρήνες στρατηγικής ανάπτυξης της ACS.

Επιπλέον, η συνεχής βελτίωση και ανάπτυξη των υπηρεσιών της στην επιχειρηματική και την καταναλωτική αγορά, καθώς και η βέλτιστη αξιοποίηση της τεχνολογίας καταλαμβάνουν υψηλή θέση στην ιεραρχία των στόχων της εταιρείας.

Η ACS υλοποιεί μεγάλες επενδύσεις, σε νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του Κέντρου Διαλογής στην Αθήνα, αποσκοπώντας στην βέλτιστη αξιοποίηση της τεχνολογίας για την αύξηση της ταχύτητας, και την περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών.

Υποδομές

 Η ACS διαφοροποιείται σημαντικά από τις υπόλοιπες εταιρείες ταχυμεταφορών, καθώς προχωρά συστηματικά σε σημαντικές επενδύσεις υποδομών για την αποδοτικότερη οργάνωση και λειτουργία, αλλά και τη βελτίωση της υψηλής ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της.

Οι υπηρεσίες της ACS ενσωματώνουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ό,τι αφορά τις διαδικασίες μεταφοράς, τον εντοπισμό των μεταφερόμενων υλικών και την αμεσότητα γνωστοποίησης πληροφοριών.

  • Πρωτοπόρες για τα ελληνικά δεδομένα υποδομές logistics,
  • 10 κέντρα διαλογής (Hubs) σε όλη την Ελλάδα,
  • Περισσότερα από 1.600 μεταφορικά μέσα ΦΔΧ, ΦΙΧ, Δίκυκλα,
  • 70 συνδυασμένους διεθνείς άξονες χερσαίας, θαλάσσιας και αεροπορικής μεταφοράς,
  • 2.500 εξειδικευμένα άτομα στελεχιακό δυναμικό,
  • Εγκαταστάσεις επιφάνειας 30.000 m2,
  • Επιτυχημένη διακίνηση 14.000.000 αποστολών ετησίως,
  • Εξυπηρέτηση 15.000 προορισμών εντός Ελλάδος,
  • Αποκλειστικές πτήσεις cargo προς κύριους νησιωτικούς προορισμούς,
  • Αυτόματα συστήματα διαλογής και ζύγισης αποστολών,
  • Σύγχρονες μηχανογραφικές υποδομές:
    • On-line ‘Track & Τrace’ αποστολών,
    • Αυτόματη απόδοση αντικαταβολών και ηλεκτρονική ενημέρωση,
    • Αυτόματη διασύνδεση πελατών, μέσω του προγράμματος ηλεκτρονικής διαχείρισης αποστολών ‘ACS Connect’, καθώς και των εργαλείων ‘Web Business Tools’ για την ηλεκτρονική διασύνδεση των ιστοσελίδων των πελατών με την ACS,
    • On-line real-time διασύνδεση καταστημάτων, on-line τιμολόγηση υπηρεσιών στο κατάστημα, on-line υπηρεσίες εισπράξεων στα καταστήματα (εξόφληση λογαριασμών),
    • Χαρτογράφηση περιοχών – πελατών / FleetΜanagement – GPS.
  • Άμεση και επαγγελματική εξυπηρέτηση:
    • Customer Support μεγάλων εταιρικών πελατών (Key Accounts) και ιδιωτών πελατών,
    • CRM  /  Τηλ. εξυπηρέτηση 24x7 /  IVR
    • Εξυπηρέτηση περισσότερων από 100.000 τηλεφωνικών συναλλαγών μηνιαίως.
Πιστοποιήσεις Συστήματος Ελέγχου Ποιότητας

Η  ACS έχει  Πιστοποιηθεί κατά ISO 9001 : 2008 για τις κάτωθι υπηρεσίες :

  • Διαδικασίες Παροχής υπηρεσιών ταχυμεταφοράς σε 24 και 48 ώρες και ταχυμεταφορά εγγράφων υψηλής ασφάλειας
  • Διαδικασίες ειδικής μεταφοράς Δειγμάτων Αίματος και άλλων Βιολογικών Ουσιών και μεταφορά ραδιενεργών υλικών.