Skip to main content

Slider Test

dfasdfasdfasdfasd

  • Εξυπηρέτηση και Ικανοποίηση Πελατών

    Εξυπηρέτηση και ικανοποίηση πελατών

    Η ικανοποίηση των πελατών αποτελεί ένα από τα κύρια συστατικά που μπορούν να εγγυηθούν τη μακρόχρονη πορεία και επιτυχία του Ομίλου, αποτελώντας στοιχείο διαφοροποίησης, πυλώνα εξέλιξης και εφαλτήριο προόδου. Οι εταιρείες του Ομίλου Quest επενδύουν στη βελτίωση της εξυπηρέτησης και της ικανοποίησης των πελατών μέσα από ένα σύνολο πολιτικών, αρχών, δεσμεύσεων και διαδικασιών, σύμφωνα με την Πολιτική ποιότητας και εφαρμόζουν σύστημα διασφάλισης ποιότητας κατά ISO 9001:2008.

  • sl2
    2
    Quality
    Creative Unique Design
    Super Design - Clean Code - Creative Theme