Ο Γενικός Διευθυντής της ACS, Κώστας Μενεγάκης συμμετείχε στο panel ταχυμεταφορών και logistics του 4ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Μέγαρο Μουσικής, στο οποίο παρουσίασε για πρώτη φορά το νέο σύγχρονο κέντρο διαλογής της εταιρείας και τις δυνατότητές του.
Κατά την αρχική του τοποθέτηση, ο κ. Μενεγάκης, σημείωσε μεταξύ άλλων ότι η ACS διαβλέποντας την μακροπρόθεσμη εξέλιξη του ελληνικού e-commerce προχώρησε στην ολοκλήρωση της κατασκευής του νέου σύγχρονου κέντρου διαλογής δεμάτων (hub), ενός κτιρίου 30.000 τ.μ., στο Αιγάλεω, με αυτόματα μηχανήματα διαλογής δεμάτων τελευταίας τεχνολογίας. Με το νέο κέντρο διαλογής η εταιρεία θα υπερτριπλασιάσει την τρέχουσα δυναμικότητα διαλογής δεμάτων της, εκτινάσσοντάς την σε 50.000 αποστολές/ώρα, και θα έχει τη δυνατότητα να διαχειρίζεται πολύ μεγαλύτερους όγκους αποστολών, σε πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα σε σχέση με σήμερα. Ο κ. Μενεγάκης εμφανίστηκε βέβαιος ότι η ACS δεν θα είναι μόνο ο πρωταγωνιστής του κλάδου των ταχυμεταφορών στην μετά COVID εποχή, αλλά και ένας από τους πρωταγωνιστές του ελληνικού επιχειρείν.
Απαντώντας σε ερώτηση για τη βελτίωση του last – mile τόνισε ότι για την ACS ο μόνος τρόπος για να βελτιωθεί το last – mile είναι να αυτοματοποιηθούν περαιτέρω οι διαδικασίες, να απλοποιηθούν για τον πελάτη και να εξαλειφθούν καθυστερήσεις μη παράδοσης που ανεβάζουν τα κόστη στις αρχικές συμφωνίες με τα e-shops και επιβαρύνουν τους χρόνους παράδοσης. Και σημείωσε ότι «αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που θεωρούμε εξαιρετικά σημαντική την έναρξη λειτουργίας του νέου κέντρου διαλογής μας, γιατί θα βελτιώσει και θα αυτοματοποιήσει περαιτέρω τις διαδικασίες μας, χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής». Τέλος, στο ίδιο συνέδριο, η ACS βραβεύτηκε ως «Μεταφορική εταιρεία του 2020», καθώς βελτίωσε τις επιδόσεις της κατά το 2020, παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε την περίοδο της πανδημίας. Στην ευχαριστήρια ομιλία του ο κ. Μενεγάκης, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στο πολλαπλό στοίχημα που έπρεπε να κερδίσει η ACS, καθώς κλήθηκε να προστατεύσει την υγεία των εργαζομένων και πελατών της, να σταθεί επιχειρηματικά όρθια και να στηρίξει τους πελάτες της και το δίκτυο συνεργατών της. Επισήμανε για άλλη μια φορά ότι οι άνθρωποι της ACS υπερέβαλλαν εαυτούς στην εργασία τους και στάθηκαν δίπλα στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού που είχαν την ανάγκη του κοινωνικού συνόλου, ενώ η ACS έπρεπε να στηρίξει και την ελληνική οικονομία, καθώς ο κλάδος των ταχυμεταφορών εξυπηρέτησε αποκλειστικά τις καταναλωτικές ανάγκες του κοινού για ένα εξαιρετικά μεγάλο χρονικό διάστημα. «Εισφέραμε έσοδα στα κρατικά ταμεία, αλλά και βοηθήσαμε στην εισροή εσόδων από την κίνηση του λιανεμπορίου και συναφών κλάδων που παρέμειναν «κλειστοί», λόγω της πανδημίας», πρόσθεσε. Όπως υπογράμμισε χαρακτηριστικά «πέρα όμως από την προφανή συνεισφορά, ήμασταν οι άνθρωποι που βοηθήσαμε στη διατήρηση μιας υποτυπώδους κανονικότητας, μεταφέροντας δώρα παιδιών, βιβλία, υγειονομικό υλικό και άλλα, τόσο απαραίτητα πακέτα για τη διατήρηση της ψυχικής μας υγείας και για αυτό είμαστε εξίσου υπερήφανοι».
Δείτε το σχετικό βίντεο «Το νέο κέντρο διαλογής της ACS σε αριθμούς» που παρουσιάστηκε στο συνέδριο, κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο: https://youtu.be/SRgd9SzUVDA