dfasdfasdfasdfasd
dfasdfasdfasdfasd
Η ικανοποίηση των πελατών αποτελεί ένα από τα κύρια συστατικά που μπορούν να εγγυηθούν τη μακρόχρονη πορεία και επιτυχία του Ομίλου, αποτελώντας στοιχείο διαφοροποίησης, πυλώνα εξέλιξης και εφαλτήριο προόδου. Οι εταιρείες του Ομίλου Quest επενδύουν στη βελτίωση της εξυπηρέτησης και της ικανοποίησης των πελατών μέσα από ένα σύνολο πολιτικών, αρχών, δεσμεύσεων και διαδικασιών, σύμφωνα με την Πολιτική ποιότητας και εφαρμόζουν σύστημα διασφάλισης ποιότητας κατά ISO 9001:2008.
2A, Argyroupoleos str., 176 76 Athens, Greece
Tel: + 30 211 999 1000
Corporate Communications: pr@quest.gr
Investor Relations: ir@quest.gr
© Copyright 2019 | All Rights Reserved
Terms of Use | General Privacy Policy | Special CCTV Privacy Policy | Specific Privacy Notice of Incident Reporting
Cookies Policy | Cookies Preferences